2019. 06. 19., Szerda
Gyárfás névnapja

Mint a maffia! Elképesztő hírhamisítási dömping Orbán Viktor feljelentéséről!

Mint a maffia! Elképesztő hírhamisítási dömping Orbán Viktor feljelentéséről!
2014-12-17
Origo, Magyar Nemzet, HVG, Blikk, Népszava, Hír24, 444. Csak néhány név azok közül, akik a médiatörvények értelmében büntethetők amiatt az egyértelműen szándékos hírhamisítási és cenzúrabotrány miatt, hogy Árok Kornél szélsőségesen gyatra, Orbán Viktor elleni feljelentését úgy közölték, mintha Árok Kornél az első és egyetlen lett volna azok közül, akik Orbán Viktort Vida Ildikó és André Goodfriend kapcsán feljelentették. Azonban Molnár F. Árpád, a HírAréna és a HÍRHÁTTÉR főszerkesztője által írt feljelentés - szemben Árok Kornél rettentő silány firkálmányával - professzionális, döbbenetes és rendkívül részletes feljelentés volt, napokkal korábban készült és lett mindenki számára nyilvánosságra hozva, és a magyar médiumok - képzeljék csak el - mindegyike eltitkolta! Jellemző a magyar médiaállapotokra, hogy míg a magyarországi médiumok számára totális hírzárlatot rendeltek el, aközben Molnár F. Árpádot Európa legkülönbözőbb nyugati országaiból keresték fel újságírók, hogy vele telefonon, levélben és személyesen beszélgessenek. A világsajtó érdeklődik, a magyar média pedig teljes korrupciós pácban. Molnár F. Árpád feljelentése közben már régen átlépte a 100 ezres olvasottsági határt (annyi helyről nyitották meg), és amiképpen Molnár F. Árpád is írta, már megjelenése első óráitól igazi népünnepély veszi körül.

De ez nem minden, mert Molnár F. Árpád Vida Ildikót is feljelentette, hiszen Orbán Viktor korrupcióra irányuló követelését, tehát a törvénytelen előnyt elfogadta! A média ezt a tényt is teljes egészében elnyelte!

Mivel lapunkat túl sokan keresték meg, elképedve, hogy ők azt hitték, Molnár F. Árpád tette a feljelentést, de a média mindenütt azt mondja, hogy Árok Kornél volt, így a hírhamisító médiumok minket kevertek hiteltelenség gyanújába, holott ők a bűnözők, ezért a magyar médiamaffiának és külföldi milliárdos csürhéjének ezt a hírhamisítási hullámát és ismételt, sokadik D-Notice-át nem hagyjuk következmények nélkül! Nagyon fel vagyunk háborodva és nem gondoljuk, hogy le fogunk csillapodni!

A továbbiakban Molnár F. Árpád alapos Facebook-bejegyzését olvashatják, amit egy olvasónk kérdésére válaszolt, aki nyíltan is rákérdezett, hogy akkor most ki a feljelentő? Érdemes végigolvasni, a gondolkodást is alakító és a médiaállapotokat átértékelő ismereteket szerez belőle bárki.

Sz. L.

Molnár F. Árpád válasza:
 
Én 13-án, Árok Kornél 15-én jelentette fel Orbán Viktort. Az enyémet már 13-án publikáltuk és elküldtük az össze-vissza hazudozó lapok zömének is. Ezek között azokból is van, akik aztán, két napra rá össze-vissza hazudoztak, mintha Árok Kornéllal találták volna fel az Orbán Viktor elleni feljelentést. Árok Kornél Facebook-oldalán fotón közölte a feljelentését, ami 15-ei dátummal van ellátva. Azaz két nappal későbbi időponttal, mint az enyém.
 
Árok Kornél feljelentése továbbá rövid, paragrafusokat pedig nem idéz. Hogy mi alapján tesz feljelentést, nem mondja el, Orbán Viktort nem idézi, megfogalmazásai a minimális jogi környezetet is nélkülözik, írásának tartalma elbeszélő jellegű, gyakorlatilag egy történet, de semmiképpen sem feljelentés. Az ilyet azonnal úgy vissza szokták dobni, mint a huzat. Egy tinédzser írhat ilyet, de egy politikustól már elégtelen. Egy hatóság számára pedig nulla, mert hiányzik belőle minden, ami elengedhetetlen.
 
A Sonline pedig azt írta: megkérdezték a rendőrséget és azt felelték: 15-én, délután 16 óráig Árok Kornél feljelentése nem érkezett meg.
 
Árok Kornél a Kaposvári Rendőrkapitányságon tett feljelentést, én meg kb. 30-40 rendőri szervnél, plusz ügyészségek, bíróságok, több tucat parlamenti képviselő, Orbán Viktor miniszterelnökök, magyar és külföldi médiumok, magyar és külföldi polgári és katonai titkosszolgálatok stb.
 
Már jó sokan fel vannak háborodva, mivel a média úgy teregette, mintha Árok Kornél feltalálta volna a spanyolviaszt, a feljelentésem pedig - ami olyan viharokat kavart, hogy világszerte kerestek, a nyugati sajtótól a Föld bolygón lakó civilekig, jelentős részben éppen az USÁ-ból és Nyugat-Európából -, azt ez a moslék magyarországi média 100 %-ban agyonhallgatta.
 
Vannak ezek a Kubatov-listák, amik a D-Notice-hoz hasonlók. A D-Notice titkosszolgálati kifejezés, ami központilag rendelt teljes eltitkolást jelent. Ma abból, ahogyan kommunikálták a magyarok azt a voltaképpen semmit, ahogy Árok Kornél feljelentést tett és a leghíresebb magyar lapok is totális megbízhatatlanságról állítottak ki maguk ellen bizonyítékot, úgy beszélvén, mintha Árok Kornél lett volna az, aki elsőként és egyedül tett feljelentést Orbán ellen, már most többek szerint olyan baklövés volt, amiért többen listázni is akarják ezen összes médiumot és mostantól állandóan előszedni, hogy na, ennyit érnek ezen médiumok megbízhatóságai. A feljelentésem olvasottsága már messze százezer fölött van, annyira sok helyről nyitották meg. Ugyanakkor a feljelentésnek még a tényét is
 
1. a magyarországi média 100 %-a eltitkolta,
 
2. Árok Kornél feljelentését meg úgy tálalták, mint aki elsőként és egyedüliként ezt megtette,
 
3. önmagukat mértékadóként elhitetett médiumok sora pedig úgy közölte Árok Kornél feljelentését, mintha az első és egyetlen lett volna, ami az ügy kapcsán megtörtént Magyarországon.
 
Ez azt bizonyítja, hogy az ATV-től a 444-ig totálisan megbízhatatlanok és hiteltelenek. A kisebb lapok pedig ezen megbízhatatlan médiaorgánumokból veszik át és terjesztik tovább a hülyeségeket és a hamisításokat.
Ehhez hasonló, hogy amikor az ember saját magáról is hülyeségeket olvas más, megbízhatónak titulált lapokban, és olyan dolgokat adnak a szájába, amiket soha a büd9ös életben nem mondott, az ugyancsak nyilvánvalóvá teszi és én mindig ezt a konklúziót vontam le, hogy akkor tehát annak a médiaorgánumnak egyetlen más híre sem megbízható.
 
Nem utolsó szempont, hogy a magyar ATV-től a 444-ig mindenki úgy hazudozott össze-vissza, hogy a feljelentés közben meg hatalmas nézettségre tett szert és tapasztalhatóan, már az első óráktól mintegy népünnepély veszi körül.
 
Az eltussolással a D-Notice-osok most túllőttek a célon, ebből már igen nagy balhé van, csak momentán még nem látszik annyira, mert nem a nyilvánosság előtt. De a hosszú távú és maradandó következményei már most láthatóan garantáltak.
 
A Propeller pl. önmagát automatikus hírgyűjtő szervként nevezi meg, ami az Orbán Viktor által uralt Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságot nevezi felügyeleti szervének. A feljelentésemet ez az orbáni felügyeletű cég a Propellerről törölte, a Google keresőjéből viszont nem tudták eltüntetni a nyomait: http://propeller.hu/itthon/3034202-zsenialis-molnar-arpad-feljelentette-orban
 
Eztán a Propeller olyan híreket közölt, mintha a feljelentésem, amit töröltek, sosem létezett volna. Egyik hírüket például így kezdik:
"Feljelentették Orbán Viktort!
A NAV-elnök Vida Ildikó kitiltásával kapcsolatos miniszterelnök kijelentésekre máris lecsapott valaki és feljelentette Orbán Viktort."
 
Ugyanakkor nem lehet véletlen, hogy a magyarok és a világsajtó is hajlamos Orbán ellenzékét álellenzéknek nevezni. Hiszen akár a következő legnagyobb ütőkártyájukat is mindannyian eltitkolták és egy gyalázatos, kamaszos fércművet futtattak körbe a sajtóban, mintha el akarták volna terelni a figyelmet arról a feljelentésről, ami viszont bombaként hatott és százszor akkora érdeklődés van iránta, mint Árok Kornél kurta firkálmánya után.
 
 
KIK VOLTAK A LEGFŐBB HAMISÍTÓK?
 
Akik azt a látszatot keltették, hogy Árok Kornél elsőként jelentette fel Orbán Viktort, azok többek között ezen lapok - azaz egy fekete lista a leginkább megbízhatatlan lapokból, míg a kisebb lapok áldozatai az orbáni és álellenzék közös dezinformációs propagandagyárának:
 
Origo, Magyar Nemzet, Hír24, HVG, 444, Blikk, Népszava, STOP.hu (/index.hu-ra hivatkozva), aztán a kisebb lapok között, akik a nagyobbakat követve könnyen csőbe húzhatók voltak, pl.: Miskolci hírek, Új Magyar Szó Online, Civilhetes (hir24-re hivatkozva), Hírpress, C-Press (hir24-re hivatkozva), Új Szó, HírekMa (HVG-re hivatkozva), nemzeti.net (Magyar Nemzetre (MNO-ra) hivatkozva) és az összes többi.
 
Az olyan lapok, mint a 168 Óra, Mandiner, Pesti Srácok (HVG-re hivatkozva), Magyar Hírlap, Animare (168 Órára hivatkozva) és az összes többi, amelyik írt Árok Kornél feljelentéséről, csupán azt nem közölte, hogy Árokhoz képest, korábban egy összemérhetetlenül színvonalasabb, nyílt és az egész világra elküldött feljelentés született Orbán Viktor ellen, ami a nyugati sajtó figyelmét is olyannyira felkeltette, hogy több alkalommal kértek személyes találkozót, szerte Európából, egészen a nyugati partig. Ezt követően kezdett hisztériába a mindent lenyelő magyarországi média, Árok Kornél odavetett, kurta fércművét körbeszórva. Ez messze több, mint botrányos és önmagában bizonyítja, hogy Magyarországon katasztrofális a médiakorrupció, de arra is felhívja a figyelmet, hogy a Transparency International valami pokoli rosszul végezhette a munkáját, hogy pl. Finnországot a világ második legkevésbé korrupt államaként deklarálta. Mindjárt érintem, például miért.
 
Részletesebb ismertetéssel, kik hamisítottak Orbán-feljelentés ügyben a leglátványosabban, azaz vizsgáztak nullára megbízhatóságból:
 
- Origo Zrt.: amely a Kubatov-listák (tehát hogy kikről és mikről nem lehet egy szót sem szólni) egyik legfőbb melegágya Magyarországon. Túl ezen a világszerte, magánemberektől ellopott házi szex- és pornóvideók terjesztése és a Világhálóra feltöltése, valamint látványosan gyermek-szexvideók feltöltése és terjesztése, továbbá tényfeltáró filmek és politikai korrupciós bűnügyi adatok és bizonyítok tömeges törlése miatt rengeteg alkalommal feljelentettük őket. A cenzúra és a korrupciós ügyek hosszú évek óta több tekintetben a leglátványosabban működő médiája az országban.
 
- Magyar Nemzet: ez Orbán Viktor házi szennylapja, amely hírforrásként saját magára hivatkozott, bár ne tette volna, mert így nem állított volna ki magáról megint olyan szegénységi bizonyítványt, hogy magától annyira tájékozatlan és ostoba, katasztrofálisan rossz hírszerzői hálózattal, hogy még egy ekkora hírű és mindenhová elküldött Orbán elleni feljelentésről sem szerzett tudomást.
 
- HVG: jelenlegi főszerkesztője Neizer Anita. A HVG ugyanabba a Montevideo utcába van bejelentve, mint az iménti Central Médiacsoport Zrt., csak 5 számmal odébb.
 
- Blikk: ez önmagát jelölte meg forrásként, azaz úgy, mint aki magától ennyire tájékozatlan és elszeparált a világ történéseitől. A Blikk a szintén svájci hátterű, a korábban tömeges cenzúrái és filmbetiltásai miatt elhíresült Ringier tulajdona (tehát ismét ennyit a nyugati és német ajkú demokráciáról), amely majdnem félszáz(!) bulvárlappal, főzőújsággal, rejtvényújsággal, női lapokkal (Kiskegyed stb.) árasztja el Magyarországot. Tehát a legkevésbé sem a magyarság intellektuális épülésére, áldására és hasznára, hanem amolyan német RTL-hez hasonló, népbutító butasággyár.
 
- Népszava: ennek főszerkesztője Németh Péter. Fő támogatójuk - megint a német ajkú gazdasági polip - svájci milliárdos volt.
 
- Hír24: ez szerves egységet alkot pl. a Story 4 és Story 5 tévécsatornával és annak a Central Médiacsoportnak a része, amely a finn és orosz KGB-s bűnözői kapcsolatokkal rendelkező Sanoma szennylapjaiig a magyar, közismert lapokkal rendelkező bulvárpiac egy egész arzenálját egy személyben tulajdonolja; de még a WizzAir-ben is résztulajdona van, bevételét pedig a cég, 2014-ben 70 milliárdra becsüli. A Sanoma volt a szó legszorosabb értelmében vett maffiacég, amely szó szerint megfenyegette a magyar tárhelyeket, amelyeknél voltunk, hogy tönkre teszik őket, amennyiben nem tiltanak be mindannyiunkat és nem törlik az összes anyagainkat. A Sanoma-maffia nyíltan közölte, hogy a média bojkott alá helyez minket és - ezt hangsúlyozták - NEM ENGEDIK MEG(!), NEM ENGEDIK MEG(!), hogy bármit publikáljunk Magyarországon. A fenyegetésekben magukat találva érzett tárhely-szolgáltató cégek vezetőinek és ügyvédjeiknek, akikkel beszéltünk, szó szerint halálra voltak rémülve, mi lesz, ha nem teljesítik a magyarországi médiamaffia nyers és mocskos követeléseit.
 
- 444: a Blikkre hivatkozva közölték Árok Kornél feljelentését, úgy, mintha én sosem tettem volna meg a feljelentést. A cikket az a Herczeg Márk jegyezte, akinek felületessége, pontatlansága, technikai lés tudományos felkészületlensége és butasága, az utánanézés és a hitelesség hiánya miatt már akkor is sok gondunk volt, amikor még az index.hu foglalkoztatta. Kevés ilyen újságíró van, de Herczeg Márk valahogy mindig előre tolakodott, ha butaságról és alkalmatlanságról volt szó. A feljelentésemet ráadásul nem csak Herczeg Márknak, de további, majdnem fél tucat 444-es címre elküldtük, köztük a 444 központi hírcímére és Uj Péter főszerkesztőnek is.
 
A 444 főszerkesztője ugyanis szintén az Indextől jött, annak korábbi főszerkesztője volt, Uj Péter, akiről jó sokat filmeztünk és cikkeztünk régen, mivel az ő ideje alatt az Index video-megosztójáról a filmjeinket megszállottan törölték, ahol érték és egy árva kukkot sem mertek megnyikkanni egyetlen ügyünkről sem. Amíg Uj Péter ott főszerkesztő volt, a nevemet leírni abszolút tilos volt az Index Zrt.-nél. Amit lehetett, azt pedig takarítottak. Mióta Uj Péter a 444-et főszerkeszti, azóta a nevem már nem tabutéma vagy legalábbis egy ideig nem volt az, sem az Indexben, sem a 444-nél.
 
De ki a 444 vezérigazgatója? Egy a hírhamisításokból pokoli hírhedt név, sok éve az egyik legfőbb botrány- és botránkozástémánk, Kardos Gábor, aki a pokoli rossz hírű, nyugati hálózattal rendelkező CEMP Médiacsoport két-három legfőbb magyarországi vezetője között volt. A CEMP most is az index.hu logójával és oldalával hirdeti magát.
 
A 444-ről nyilvánosságra került továbbá, azt a cég be is ismerte, hogy Soros György nemrégiben 600 millió forintot fektetett be a 444-be, de nem tisztázott, hogy minek. Mivel a 444 politikai tanácsadó, szakértő lapként abszolút alkalmatlan, szakértővel egyáltalán nem rendelkezik, hírszerkesztése hebehurgya, célközönsége pedig szó szerint link, buggyant, intellektuálisan és morálisan igénytelen suhancok és sosem felnőtté vált, poénkodó, mindenkiből gúnyt űző pszichopaták. Ha Soros György a 444-et nem egyszerűen üzleti vállalkozásnak tekinti, amiből a 600 milliójáért egyszer pénzt akar kinyerni (nem tudjuk most, hogy erre van-e vagy volt-e esélye), akkor Soros György döntését valószínűleg leírhatjuk annyiban, mint ahogyan Richard Strauss is katasztrofálisan silány és szégyenteljesen leépült zeneműveket írt élete alkonyán, amikor már nem lett volna szabad dolgoznia. A 444 figyelmét ráadásul külön felhívtam korábban egy halmozott pontatlanság miatt - sosem tettem talán ezt egyetlen lappal sem korábban -, hogy figyeljenek oda jobban a pontosságra és jobban kísérjék figyelemmel a HírAréna híreit, mert olyan információkkal és exkluzív hírekkel találkozhatnak, amikről eddig soha, senki, sehol nem számolt be. Na, ennyit a Soros György-féle 444 pontosságáról és megbízhatóságáról.
 
 
Kapcsolódó:

Csillag Ösvény Jósda